PLAN DIETETYCZNY 

Świetnie sprawdza się, jeżeli chcesz bezpiecznie i skutecznie schudnąć lub zrealizować inny cel związany z masą ciała. To także doskonałe wyjście dla osób, które chcą jeść zdrowo i szybko przygotowywać posiłki, a nie mają czasu na planowanie swojej diety. Uczy regularnego spożywania posiłków, które już samo w sobie jest ogromnym sukcesem.

 dietetycznego składa się z następujących etapów:

  • Konsultacja wstępna - pozwalająca poznać: dane antropometryczne (np. wzrost,  masa ciała), cel lub zalecenia lekarzy, nawyki żywieniowe, preferencje żywieniowe, poziom aktywności fizycznej i wiele innych  - wszystko po to, aby dostosować plan do Twoich potrzeb i możliwości. W efekcie konsultacji powstaje jadłospis.

  • Jadłospis – Plan dietetyczny jest 7 lub 14-dniowym zestawem pełnowartościowych przepisów. Przejrzysty układ pozwala na przygotowanie szybkich i nieskomplikowanych posiłków. 

  • Lista zakupów - jest ułatwieniem, odejmującym obowiązek pilnowania, czy jest się zaopatrzonym we wszystkie składniki.

  • Dodatkowe zalecenia – zestaw wskazówek dotyczący sposobu przygotowania posiłków i możliwości samodzielnie wprowadzanych drobnych ich modyfikacji

  • Karta postępów – dzięki regularnemu wypełnianiu jej przez Ciebie,  wspólnie kontrolujemy rezultat

  • Stały kontakt – od  momentu wypełnienia formularza konsultacji wstępnej jesteśmy w stałym kontakcie

Z uwagi na ograniczony charakter planu dietetycznego zachęcamy do skorzystania z Konsultacji Indywidualnej z Zaleceniami celem lepszego dostosowania Twoich potrzeb żywieniowych do ułożonego planu dietetycznego. W przypadku skomplikowanych problemów dietetyki sportowej/klinicznej informujemy, że Konsultacja Indywidualna z Zaleceniami jest rekomendowana, dla poszerzenia wiedzy oraz bezpieczeństwa z zakresu dietetyki sportowej/klinicznej.

 

Jak przygotować się do rozpoczęcia współpracy?

1. Przyszykuj wyniki badań, wykonanych najpóźniej pół roku temu:

  • morfologię krwi

  • poziom TSH, hormonów tarczycy

  • poziom żelaza, ferrytynę, transferynę (szczególnie kobiety)

  • poziom witaminy D3

  • poziom witaminy B12 (weganie i wegetarianie)

  • poziom glukozy na czczo i test obciążenia glukozą, jeżeli posiadasz

Wyniki możesz dosłać później.

 

2. Wypełnij tygodniowy dzienniczek żywieniowy. Pobierz klikając w link lub przygotuj swój plik.

 

 

Jak zgłosić się po plan dietetyczny?

1. Wypełnij formularz dostępny poniżej oraz zapłać w sklepie

2. Możesz też napisać do mnie lub zadzwonić i umówić się bezpośrednio

 


Cena zawiera: konsultację wstępną, jadłospis, możliwość stałego kontaktu oraz zalecenia

Jadłospis 7 - dniowy - 80 zł

Jadłospis 14- dniowy - 160 zł


Wypełnij formularz i zgłoś się po swój plan 

22 października 2018

Strona zrobiona w kreatorze stron internetowych WebWave